4 Aralık 2010 Cumartesi

Pompom'un ilk agaci ve ilk hediyesi!


Ugrasacak isimiz yok, kus'a sardik! Sakin sakin kafesinde oturan bir kanarya nasil azdirilir yakin zamanda ders verebiliriz. Ben kesin hayvani kendime benzeticem, onume gelen seyi yedirmeye calisiyorum. Banu yumurta sarisiver dedi, kafesi kokutur diye gidip yumurtali kraker aldim, bir tarafta o asili, obur tarafta salkim seklinde baska bir tohum asili. Yemligi yem dolu, yerde ayri olarak, ya yesillik, ya elma ya da kuslari otturen baskabir cesit yem tabagi duruyor! Allah'tan kendisi akilli, kus beyinli olan benim, deli gibi yiyecekle dolduruyorum hayvanin etrafini.

Herneyse, biz kendisini disari alistirmaya, kolumuza elimize konmaya alistirmaya calisiyoruz, kafesine girip cikmayi ilk gunden becerdi, arada dizimize filanda konuyor, cikarlar soz konusu olunca omuzuma da cikiyor ama en buyuk eglencesi saksilarin icinde eselenmek! Butun cicekler o disaridayken ortuyle kapli, saksilarin toprak kisimlarini ortuyoruz ama bizdirik oradan buradan didikleyecek bir toprak parcasi buluyor!

Bugun agacimizi kurduktan sonra, Viken'in bir kac sene evvel olen bonsai'sinin dallarina marul yapraklari takarak sevgili pompis'in saksi ve yaprak didikleme hevesine simdilik cozum bulmus oldugumu dusunuyorum! Degisik ot, meyve ve krakerler baglayarak sadece onun uzerinden yemeye alistiracagimi umit ediyorum, bos yere hayal de kuruyor olabilirim tabii!

3 yorum:

  1. Yemek agacina bayildim, kiskandim, ben de istiyom !Hem soz saksilari da eselemem :)

    YanıtlaSil
  2. Bence sen ot namina birsey gorursen her yeri didiklersin hahahahahah. Feda olsun guzelim agac sana, yeterki sen iste :-)

    YanıtlaSil
  3. Çok alemsin Başak! Sonunu merak ediyorum kuşun. Acaba gurme mi olacak yoksa evden mi kaçacak?

    YanıtlaSil