18 Ağustos 2011 Perşembe

Momofuku Milk Bar




Yemek dergilerine abone olunca butun bu unlu seflerden, restaurantlardan, yeni yemek trend'lerinden filan hep haberdar oluyor insan tabii! Anthony Bourdain disinda kimseyi pek kaale almasamda (pardon bir de Marco Pierre White var, pardonnnn!) insanin gozune gozune defalarca sokulunca merak etmeye basliyor. Momofuku'da oyle oldu. Unlu 'yumurta icinde yumurta' yemegiyle ilgimi cekti, yemek kitabi da varmis felan derken gecenlerde David Lebovitz'in blogunda bu sefer de Momofuku Milk Bar ile karsilastim!

Her duydugumu gormek, almak ve tadina bakmak (yenilebilirse eger!) gibi bir saplantim oldugu icin hemen internet sitesine gittim, henuz New York'tan yeni donmus biri olarak biraz uzuldum yerinde tadina bakamadigim icin ama bir de ne goreyim online gonderi kabul ediyorlar. Iki kutu kurabiyeye $30 odemek boynumun borcu diyerek, David'in bahsettigi cok meshur olan Compost Cookie'lerden bir kutu, tadi ayni taze misir gibi dedigi Corn Cookie'lerden bir kutu alip merakla beklemeye basladim.

Bugun geldiler, ambalaj cok sade fekat kullanisli! Kurabiyeler cok taze ve lezzetli ama bir daha siparis verdirecek kadar delirtmedi beni.

Compost cookie icinde ki kahvemsi tadi ile biraz agir geldi. Oatmeal cookie'leri tercih ederim ne yalan soyliyeyim.

Corn Cookies ise gercekten bir kurabiye de yakalanabilecek en yakin misir tadina yaklasmis ama David yazisinda '... bana yag ve tuzu uzatin deirtecek kadar taze misir tadinda...' diyince ben biraz brezilyalilarin 'Pamonha' si gibi olacak sandim bu kurabiyeleri, o yuzden hayal kirikligina ugramis olabilirim!

Pamonha demisken, internette tepside pismis tarifler vardi Paula'ya sormak lazim, olurmu olmazmi diye! Boyle kivami bizim hosmerim gibi ama sekerli misir yermis gibi enfes bir sey, bir de Churros var, allah korusun diyeeeeee! Daha yeni yemek yedim, yine aciktim, cok ayip ediyorum coook!



2 yorum:

  1. Sen alasını yaparsın şekerim onların ne gerek var 30 dolar yollamaya? Yine de afiyet olsun, insan merak etti mi, ona ayıracak parası da varsa denemeli değil mi? Sevgiler gönderiyorum oralara...

    YanıtlaSil
  2. compost cookie'm benim, seni çok özledim!

    YanıtlaSil