21 Mart 2012 Çarşamba

Komodin Basak!

 
En geriye gittigim zaman yanimda 'Zak' var! Aslinda hala var! Benim cocukluk 'ayu'm! Gulmeyin, cok sadik bir yatak arkadasi, vefakar bir es'tir kendisi! gerekirse yastik olur, gerekirse belime destek! Horlamaz, tepinmez, boooyle sarilirsin giki cikmaz. Cok badireler atlatti yavrum, en son Amerika'ya geldigimde dayimlarda kalirken Yegen1-Deniz tarafindan gozleri koparildi, Yegen2-Lance tarafindan burnu sokuldu, Kibris'ta karinca basti, artik dikis tutmuyor ama hala benle! (Insan 36 senelik ayu'suna ovgu duzebilir, bu normaldir, bu yasta hala bekar/sap olmamla alakasi yoktur! )

Neyse efenim, lise doneminde walk-man'i takar sizardim! Universite'de cok gec vardiyalarda ve alkollu ortamlarda mecburi hizmet yaptigim icin direk sizardim! Esasinda buraya gelene kadar ne kadar komodin kafali oldugumu anlayamadim ben! Bak yazdikca anliyorum; belki kurulu duzenim olmadigi icin mi? yooo, liseden sonra hep kendi odam oldu ama buraya gelene kadar mecburi hizmet devam ediyordu belki ondan!!!!  Belki de cantam 'tam techizatli kameraman cevat kelle' gibi oldugu icin mi? neyse bu baska bir yazi konusu olur, uzatmayalim, ben artik herhalde yaslanmanin verdigi bir ekstra huysuzlukla 'tam techizatli bir komodin' bagimlisiyim.

Oncelikle telefonum ve kulakligimmm! Ozellikle kulakligim cok degerli, bu model piyasadan kalkti arkadaslar, ben sahsen en son e-bay'den hepsi yok olacak diye iki tane aldim, onsuz benim hayatim sifir! Bundan daha net, etkili ve uzun konusulanina da rastlamadim fekat benim teknolojik geri kafaliligim ve takintilarim da baska bir yazi konusu olabilir, bir mal bozulana kadar degistirmedigim icin....geciyoruz....


Dudak kremi! Bu marka ozellikle takintim degil, bas ucumda dudak kremi olmamasi demek, benim uyku arasinda bile kalkmam demek, bu da uykumun kacmasi demek, bu da felaket demek.....


Koku! ne olursa ama guzel koku! Uyku tutmadigi aksamlar bana ilac gibi gelir! Turkiye'den okuyan varsa simdi 'cusss! ohaaa! yatarken bunumu fisfisliyosun!' diye dusunebilirler lakin, bu gordugunuz arkadas burada 20 dolar, oda kokusundan iyidir degilmi??? Bu arada koku pudra kokusu, sevenlere duyurulur :-)


 Suyum ve kitaplarimmmm!

 

Uyku dedik de bu asagidaki arkadaslar benim icin..hmmmm... nasil deyim... oksijen? su? yemek? Tamam abartmayalim; UYKU demek! Her aksam kullanmiyorum ama velevki evde misafir olsun, Vikos tv acik uyusun (hos onu titresimlerinden hissedip kalkar kapatirim o ayri!), ben evin icindeki herhangi bir sese takilayim, .... bunlari takarim ve hayat durur orada! Misafirlik, seyehat bu tikaclar olmadan mumkun degil! 


Birinci cekmece; el kremi, ayak kremi, kulaklik, pastil (kis icin hahahah), dogal bitki ozlu uyku ilaci, aspirin (baska agri kesici kullanmiyor ben!), kitap ayraci, kalem. (bu arada kremler favori marka degil, cimrilik animda aldim, bana uymadi oyle diyelim, paraya kiyip L'occitene aliciiz off anam off!)


Nane sekerlerim, kitap okurken iyi gidiyor :-)


Ikinci cekmece; Kaat mendil! Tulbent! Evet tulbent benim hayatimin en degismez parcasi, herkes dalga geciyor benle ama yapacak birsey yok! Louis Vuitton baskili olsalardi eminim sokaga bile takardi herkes!!!


Ucuncu cekmece; kalemkutusu, bulmacalar ve 'demir' !

 Son cekmece olmadan yasarim, ama gerisi olmadan asla! Simdi sirasiyla, dudak kremimi sureyim, iki fiske koku, Zak'i alayim koynuma, cam acik, aksam serinligi hafif hafif iceri giriyor, etraf sessiz, ev sessiz, bu aksam kulaklik gerekmez, sabaha kadar guzel bir uyku cekeyim, sabah tv sesi, araba gurultusu ve alarm ile yay gibi gerilmis kalkip, aksam cektigim guzel uykuyu 'pic' edeyim :-)))) Memento mori diyesim geldi burada!

6 yorum:

  1. Sen ne vefalı bir insansın, Zak şanslı yani :)Allah ayırmasın sizi :)

    YanıtlaSil
  2. Sen anlatırken ben kendimi düşündüm bir an, ben nasıl yatıyorum acaba diye:)
    Ben dişlerimi fırçalayıp yatıyorum yahu:))
    Senin yatak öncesi muhabbet çok stresli, adamı uykudan eder:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Semi sorma, kendi kendime deli oluyorum! Seni de cok kiskandim bak :-))))

      Sil
  3. Kulaklik olayina bittim ya, ben de kendimi sahsina munhasir saniyordum! Neden iyi anlastigimiz anlasildi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olcay, bizden fazla yok biliyorsun degil mi? Hahahahaha! Senin kanka dalga geciyormu senle, benimki kafayi yiyor!

      Sil