11 Haziran 2012 Pazartesi

Borclar birikmeden...Cicoooo'ya....


Mutluluk kesinlikle evimde ve kitaplarimin yaninda baslar...aldiklarim ve alacaklarimin hayaliyle...

Bilgisayarim, kahvem, sigaram, solumda pencerem sagimda mutfagim...

Evin yolunu temizleyen olunca boyle siritirim ben :-) Lapa lapa kar yagarken kahve icmek, bogaza karsi raki icmekle estir benim icin....

 

Denizin sesi, kumun kokusu, ayagima batan midyeler...

Cicekler, bocekler...


KAHVEEEEEE

Dostlar icin kurulan sofralar...

 Canim ailem, canim arkadaslarim, canim akrabalarim....Hayatimdaki bebisler :-)
Eski yeni dostlar artik akrabalar :-) Kan bagimiz oldugunu iddia ediyorum, masada bizimle olmayanlar icin kadehimi kenarina vuruyorum :-)


Uzakta olan lokumlar...Hayatimin vaz gecilmez bir parcasi olan, Beste, Semi, Tijen, Bolat, Cicoo, Nihat Bey ve diger blog arkadaslarim...

Gulmek, guldurmek, icmek, eglenmek, eglendirmek...

 Annemin yemekleri...

Benim yemeklerim :-p

Bunlarin disinda, bluberry, tatli seyler, cilekli milk shake, guzel sanatlar, muzik, temiz hava, bol su :-) 
Sevdiklerimin mutlulugu, onlarin huzuru, hayallerinin gercek olmasi, yardima ihtiyaci olanlarin yardim bulmasi, adaletin yerini bulmasi, mutlu sonlar vs...
Blog arkadaslarim, yetenekli insanlar, guzel konusan, guzel dusunen insanlar...

Liste uzar gider aslinda, cok cabuk mutlu olabilen, arada depresyona girse bile cok kalamayan, mutsuzluga tahammulu olmayan bir insanim aslinda. Listemin sinirlarinin olmamasinin sebebi de ondan, en kucuk seyler bile beni mutlu edebilir, en kucuk hatalar cileden cikarabilir ama mutluluk sebeplerim digerlerinden daima daha fazla olur o yuzden MUTLU OLMAYI SEVIYORUM :-)

Kafamdaki sesleri asagida gorebilirsiniz LOL
Fonda da Queen'den Bohemian Rapsody caldigini dusunun!
ISTE BEN!


Dinlerim arkadas, icimdeki ses beni hic yaniltmadi, her zaman haklidir! Insanlar konusunda, esyalar konusunda, kesinlikle etrafimdaki her canlinin, varligin yaydigi enerjiyi algilayan ve dogru yorumlayan bir ic sesim var fekat dekoder zorluyo anacim, aksamlari yatinca o seslerin gurultusunden uyuyamaz hale geldigim, gun icinde kakafoni yuzunden salak salak dolastigim oluyor bazen! Boyle zamanlarda bir iki yontemim var onlari kullaniyorum baktim olmuyor oturup meleklerimden birine doseniyorum :-))))

Ozlemaki ve Cico'nun resim potansiyelinden sonra benden birsey cikmaz demistim ama fena degilmis hani... Yan yatmis resim ozellikle yamuk birakilmistir :-) 

Bu kadar sanirim...yani simdilik...:-)

14 yorum:

  1. işte budur :)ayağa kalkarda alkışlarım ben seni. mutlu olmak için sebep aramayan her daim mutlu olansın sen biliyodum bunu biliyodum :) hakkattende resimlere bakarken aklımdan iki şey geçti kesin bilerek yamuk koydu kareyi bide üç kareyi geçmez benim fotolar dediğin yazının sonunda gülümsedim tanıyorum artık seni :) sanırım galiba ;) içindeki ses hiç susmasın hiç yanılmasın kahkahalarına gün yetmesin alacaklı ol sonrakinden çok teşekkür ederim kucakladım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzelim ne guzel yazmissin :-) Yok aslinda 'kizgin, serseri, sinirli ve ozellikle sabahlari nalet' olabiliyorum ama trafik isigi gibi mutlulugun rengine donmem cok uzun surmuyor :-)

      Ben de seni kocamaaaaan kucakladim :-)

      Sil
  2. canim benim:) leoya fotografini gosterdim kalamara benzetti seni:) hahaha icindeki sese kurban :) xxxxxxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah! Guzelim benim, ben kendime 'capon baligi' diyordum ama egreti duruyordu, bundan sonra 'kalamar teyzeyim' ben!

      Ozlemaki bayilacak bu benzetmeye hahahaha

      Iyiki varsiniz, hepiniz cok degerlisiniz benim icin!

      Sil
  3. az kaldı bi de oraya taş bi ev ekledik mi, tamamdır.
    yok tamam değil aslında 2 tane de dalyan gibi palikari olsun.
    Midilli'ye karşı iççez daha! =)
    seviyom seni!

    YanıtlaSil
  4. Tas evi burda istememmmmm!
    Palikarilerin ozelliklerini siraliyoruz hep beraber (......................)

    Ben de seni seviyorum kuzumaki :-)

    YanıtlaSil
  5. ayol orda değil zaten Midilli manzaralı =)
    Palikari özellik listesidir
    Madde1: Palikari, okur-yazar-düşünür olacak.

    YanıtlaSil
  6. madde 2: adam olacak
    madde 3: yuregi buyuk olacak
    madde 4: gunes gibi gulecek
    madde 5: uzun boylu olsun lutfen!
    madde 6: efendi olacak

    YanıtlaSil
  7. madde7: yemek de yapsın! =)
    madde 8: gerçek limonata yaparken, o yoğursun bi zahmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madde 9: raki icmeyen, balik yemeyen, mangal yakamayan istemez!
      Madde 10: becerikli olsun! ampulu ninemde degistirir!

      Sil
  8. Madde 11: komik olsun =)
    Madde 12: çöpleri ayrıştırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..Yan bakisi yaksin, cilvesi yiksin, olur is boylesi boylesi olsun.... Kalkip oynayasim geldi hopp hop

      Sil
  9. İsmimi gördüm tuhaf oldum, çok sevindim o ayrı:)
    Dostlara hazırladığın masaya maydanoz oldum, dışarıda lapa lapa kar yağarken kahvemi alıp şöminenin yanına kuruldum:)
    Ne çok isterdim biliyor musun?
    Öpüldün tarafımdan:)

    YanıtlaSil
  10. Semicigim, hepiniz benim icin cok degerlisiniz. Insanlarla ugrastigim fakat 'insansiz' gecen bir hayatim var burada, bosuna demiyorum 'gunluk vitamin' gibisiniz sizler. Benim blogum raki sofrasi derim hep, blog arkadaslarim da sabah kahvem gibi, onlarsiz gunum gecmooooor!

    Bu dileklerin hepsi birgun gercek olacak, biliyorsun degil mi?

    Ben de opuyorummmm!

    YanıtlaSil