31 Ağustos 2012 Cuma

I Think I Love You By The Patridge Family Lyrics

21 yorum:

  1. Big Bang Theory seyrederken duydum! Cok sirin :-)

    YanıtlaSil
  2. Keyiflendim. :))Sağol. Cidden şirinmiş.

    Başakcım bir ricam olacak mümkünse. Yorumlardaki robot olmadığınızı kanıtlayın kısmını bi kaldırsan mı acaba diyorum. Orada yazılan kelimeleri çözemiyorum ve en az 3 deneme yapıyorum. Dolayısı ile de sana mesaj yazmak zor gelebiliyor bazen bana. Hani tembelim ya birazda . :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fusuncugum, haberim bile yok yav benim ondan!!!! nasi kalkiyor bi bakayim veya bilen varsa soylesin...ben de sevmiyorum onlari :-(

      Sil
    2. Deneyelim bakalım olmuş mu :))

      Sil
    3. Alkışşşşşşşşş :)))

      Sil
    4. :-R (reverans oluyo bu, yeni icat ettim hehehehe)

      Sil
    5. Ollleeeyyy ben de akislamak istiyorum azıcık sabırsız biri olarak :)

      Sil
    6. Rica ederim, zamani mi olur, buyurun her zaman alkislayabilirsiniz :-)

      Sil
    7. O zaman bir kez daha gelsin allllkis :)))

      Sil
  3. öte yandan Sheldon'un heykeli yapılmalı bence!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A-HA! Beraber seyredebilecegimiz bir dizi bulduk!!!! Stephen Hawking bolumunu seyrettinmi? Nereden buluruz bu nerd'lerden acep???

      Sil
  4. hawking'li bölüme denk gelmedik ki denk gelsek unutmazdık zira bizim evde big bang theory varken telefonlar kapalıdır, kapı açılmaz, tuvalete gidilmez. Israrla telefon açana kızılır falan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir haber bu, kara kara dusunuyodum, Karaburun'a yerlesince ne seyredicez diye :-))))

      Sil
  5. Kelime doğrulamayı kaldırman süper olmuş.
    Hep aklımdaydı, Füsun benden önce davranmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaw haberim yoktu ki :-))) Neyse allahtan kolaymis yoksa beceremezdim vallahi!!!

      Sil
  6. hepimiz aynı şeyden muzdaripmişiz bakıyorum da :))))
    hiç kimse de değil sadece sende robot olmadığımı kanıtlamaçabamı senin taaaa aerikalarda olmana bağlıyordum :))) defalarca denediğimi biliyorum :) Allahım okuyamayalım diye gittikçe zorlaşan bulaca gibin başarıncada hahaaa bak başardım zaferi yaşıyordum kendimce :))
    yazılarına yorum bırakmamı kimse engelleyemez beni robottan ayırt etmeye çalışan ey sanal dünya benim bi kalbim var ben insanım laaaaaan


    şey ama kaldırman güzel olmuş yani çok iyi olmuş şıppadanak haletcem şimdi hihiii ...

    YanıtlaSil
  7. Canikolaraim, sayfada hosunuza gitmeyen birsey olursa yazin yaw, hepsini halledemiyorum maalesef, blog konusunda cok cahilim ve bu konuda milletin basinin etini yemektense kardesimin basini yemeyi tercih ediyorum:

    -Banu! Ogrensene su blog isini yaaa, ben beceremicem nasil olsa, senin vaktin var, zehir gibi kizsin hadi ablacim yap bi guzellik beeee, ilk okul cocugunun anket sayfasi gibi duruyor nolursun....
    -Abla! Blog senin ben niye ugrasiyorum yaaa? Hem blogger bi acaip olmus, sinir etti beni gecenlerde, sayfa gayet guzel canim ne gerek var, harika gorunuyo burdan :-p
    -Banu! Cok adisin! Ne var surda bedavadan operatorluk yapsan, canta filan almicam sana bi daha!!!

    Gibi atismalarimiz oluyor ama ben iste senede bir gaza gelip oraya buraya birsey ekleyip sayfanin temeline comak sokup sonra agzimin payini alip oturuyorum :-))) Gecenlerde ismini aliim bari, belki 'sahsima ozel web sayfasi yaparim' dedim, almis biri ve konusulacak gibi degil!!! Neyse, beni takip ettiginiz surece cok maceralar yasicaz hahaha ama soyleyin siz, elimden geleni yaparim :-)))

    YanıtlaSil