26 Kasım 2012 Pazartesi

Gulentesi - 28


9 yorum:

  1. :):):) tencere kapaklarını elime alasım geldi yine

    ben seviyorum bu gülentesilerini senin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum cicocugum, zaten biz de biraz tencere tikirtisina oynayan tipleriz o yuzden samimi geldi degilmi? hahahaha

      Sil
  2. mandoline daha dokunmadık ama mi,fa,sol çalıştık. 10 sene sonra beni de gülentesiye ekler misiiiiin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cin Halk Cumhuriyetine gittigimizde, yol kenarinda calarken videonu cekip koyucam! Ama sen caldigin icin degil, kenarda ben oynadigim icin Gulentesi'ye girecegiz hahahaha

      Sil
    2. arkamızda bir karavan var sanki?

      Sil
    3. Bir karavan ona bagli bir de tekerlekli kompartman!!!! Biz ikimiz dunyalari aliriz oralardan :-)

      Sil
  3. Biz bunu Teo ile çook kez seyrettik yerlere yatıyor teres :)))
    Canımın içi postlar birikti biliyorum, hepsini iki gün içinde okuyuyorum bilesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sekerim, sen vaktin olunca da bloguna yazi yaz ben de uzun zamandir birsey yapamiyorum zaten.

      O kadar nazik bir insansin ki, vakit ayirip yorum birakiyorsun, inan cok tesekkur ederim Bolatcigim.

      Senin oglan tam isirmalik yalniz!

      Sil