14 Mart 2015 Cumartesi

Bir Sakal Guldurusu

Abi'nin resmini izinsiz koyduk ama guzele bakmak sevaptir, ellemiyos bakiyos sadece :-) 

Gecenlerde ruyamda nereden nereye gelmissem artik, bir ara oturmusum boyle rahat bir koltukta, onumde buyuk bir tablet bilgisayar, sayfada sira sira erkek resimleri. Goya!!!! Ruya bu ya!!!! Allah'da oturmus dibime, 'sec begen' diyor. Yav burdan adammi secilir diyecek oluyorum, cok pimpiriklisin burdan begen ona gore bulacagiz sana diyor. Ben mirin kirin ediyorum ama bir iki tane soyle afilisinden sakalli guzel seciyorum aradan :-) Tam olarak ne zaman teslim tarihi aceba? diye soramadan uyaniyorum!

Yatakta tuttumu beni bir gulme :-) Ulen dedim, o kadar kapadin ki dunya islerine kendini Allah artik ne yapsin ruyana girerek siparis aliyor zorla :-) Guldum, kendi kendime eglendim, uleeeeen bakarmisin simdi aksama gelirmis o sakallilardan biri diye dalga gectim gitti. Kalktim, kahvemi yaptim, gectim kendi kucumen tabletimin basina bir bakayim dedim feysbuk ahalisi ne yapiyor....amanin Beste koymamismi bu Nuri'leri post diye :-) Bir de demiski 'tikkat kalp carpintisi yapabilir' :-) Dedim aha ruya gercek oldu :-)

Guzel bir goz banyosu yaptik haliylen ve anladik ki ruyada tablet herif goren gercekte de tablet herife kalir :-)




6 yorum:

  1. :))))) dikkat et bu ara rüyalarına bakalım..

    YanıtlaSil
  2. :))) İkisinin de gideri var:)))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Canımın içi o bıyıklar sana kurban olsun yaw! Şöyle Katolanyaya bir seyahat yapıver çok var bu tiplerden oralarda :) Bir de akşam çok şekerli yeme yapar böyle şeyler :)) Ama vakit geldi Başak, uçma zamanı...

    YanıtlaSil
  5. dünya ahiret abiciklerim olsunlar pek bi şekerler (...!) lakin Allahım yarabbim rüyanda göstertmiş sıra yanına koymasına gelmiş diyorum... inşallah amin
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    çok özledim

    YanıtlaSil