19 Nisan 2011 Salı

Curried chicken over mesclun greens!

Biliyorum resim karanlik biraz ama idare ediciiz artik! Bir yemek bu kadar mi hafif olur yahu! Hehehehe ben tabii ekmek canavari bir adet pita'yla goturduydum kendilerini ama gercekten cok guzel oluyor. Tabagin kenarindaki sari pancarlar (golden beets) icin bonus diyoruz!

Mesclun yesillikler alinir, tabaga konur, uzerine balsamik veya baska guzel sirkelerden azicik gezdirilir, biraz tuz ve zeytinyagi ekilir (yine azicik) sonra sogan ve curry ile sotelenmis tavuklar konur, yenir, bi daha varmi denir ama insani olculer dusunulerek, kisi basi bir parca gogus eti pisirildigi icin aslinda doymus olan ve simariklik yapan midemize (pardon beynimize) 'bok yeme otur' denir!

2 yorum:

  1. O sarılar sarı pancar gibi duruyor öyle mi? Ben de bugün Thai yemeği yedim. Fekat nasıl bir acılık! Güya "mild" istedim...

    YanıtlaSil
  2. Evet Tijencigim, sari pancar. Cok sevdim onlari :-)

    YanıtlaSil