17 Nisan 2011 Pazar

Kapiyi araladim....Haydi hayirlisi......




Ben hayatimda arkasinda duramayacagim veya surduremeyecegim hic bir ise baslamam, baslarsam da eger gitmiyorsa devam ettirmem. Blog sayfasi acmaya heveslenip bu sayfayi yarattigimda aklimda Banu'ya aldigim yeni makinenin gaziyla annemin yaptigi yemekleri buraya koyup gorsel bir Ratis Yemek Kitabi olusturmak vardi. Fakat maalesef (cok heveslendigim icin oyle diyorum) isin tam tersi oldu, annem sayfaya girip gordugu resimleri begenirse bana tarif sormaya basladi.
Sonuc olarak, evet biz hala cilgin bir annenin cilgin kizlariyiz ama blogumun isminin anlami tamamen kayboldu ve yalnizca benim etrafimda donmeye basladi.

O yuzden 'evin delisi' ozume geri donerek, blog macerama burdan devam edicem.

Sonuna kadar! Yani kendi sonuma kadar veya internetin sonuna kadar veya ne biliim belki olmeden kiyamet kopar o zamana kadar!

Tijen ve Ozlem simdiye kadar burda beni ziyaret ettiginiz icin ikinize de cok tesekkur ederim. Siz de blogunuzu birakmayin olur mu?

4 yorum: