5 Şubat 2012 Pazar

Annisko sofrasi ve sonrasi!

Cok havali cikmisim degilmi? Uzerimde annemin yelegi, altinda banunun mikili pijamasi, yandan gulmusum bir de! Halbuki millet uzulmesin diye icimden ne sovdum bi bilseniz! Toplasan 7 gun kaldim memlekette, 4 gunu tavuk suyuna corba yiyerek gecti! O masada olan, zeytinyagli ic bakla, ispanak kavurmasi, zeytinyagli yer elmasi bana bakti ben bir kasik pilav, uzerine bir tas tavuk suyuna sehriye corbasi yaninda elma kompostosuna talim yaptim! Cok sukur, karnimiz doydu ama boyle mecburi diet yaptigimi hiiic hatirlamiyorum!

Onde duran bardak anamin yeni marifeti! hatun şıra yapmayi kesfetmis iyimi?! Doyamadim! Konserve uzum suyu da yapmis, allahim oldum bittim bu kadar mi guzel olur!

Bu asagidakilerde benim fakirhaneden! Sen hic yemek ayirmazken Amerika'ya gelince pimpirik bir tip ol, tatli/tuzlu seyleri agzina koyma, burun kivir, 10 sene sonra eksi kan portakali ile coban salata yap! Cus! Oha yani!

Yedim, oglen yemegi niyetine! Guzel de oldu aslinda ama kafaya oyle bir yer etmiski 'salataya meyve girmezzz' diye boyle her catalda suratim bir acaip oldu, sanki limon sikmiyoruz salataya, turunc suyu kullanilmiyor, nar eksisinden iki sise yok evde veya yana yakila koruk suyu bulsak da alsak diye gezinmiyoruz ortalikta!

Saka gibiyim ben yahu, vallahi!


Bu da ahtapot ve karides a la Basak! Ilk deneme, cok basarili, devami gelecek! Yalniz ahtapotun cok pisirilmesi gerektigini bilmez idim, ogrendim. Duduklude bes tayka yetti o ayri! Gerisi iyilik, guzellik iste...


Not: Annisko sofrasindan baska birsey yokmu diyebilirsiniz de kac kere cekebilirdim bir tavuk corbasini veya elma kompostosunu yaw! Alla allaaaaa!

4 yorum:

  1. way way way o ne sala yarebbem :)

    YanıtlaSil
  2. Hahaha! Bi dahakine isi azitip kalamarli, scallop'lu felan yapicam, seni bilmem ama Ozlem ucarak gelecek o zaman!

    YanıtlaSil
  3. -neden hala ışınlanamıyoruz..yani neden?!
    -bence üzüm suyu seni kurtardı.
    -acil kahve içmeliyiz böceğim, uzun hikayeler mevcut menüde.

    YanıtlaSil
  4. -yahu şu ahtapotun dokusu ne muhteşem! orda ne kadar (kg ölçüsüyle) kuşum?

    YanıtlaSil