7 Şubat 2012 Salı

Ajda Pekkan - Baksana Talihe (1977).mpg

Gel bana sor bana sevgi bu mu diye
Girsene kalbime düşmüşken elime
Boşveren boş gezen olsan da bana ne
Ben sevemem kimseyi senin yerine

Baksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine
Baksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine

Aşkta hatır gibisin ya hani bana
Gel bu gece sakın kalmasın yarına
Sar beni sarmala verme başkasına
Kör düğüm ol benimle sakın açma

Baksana halime gülme deli diye
Akıl ermez bu gönül işine
Baksana halime gülme deli diye
Akıl ermez bu gönül işine

Yandı yandı içim yandı içti aşkı kanmadı
Yandı yandı içim yandı içti aşkı kanmadı
Kalbimin istediğini almak nasip olmadı
Kalbimin istediğini almak nasip olmadı

Gel bana sor bana sevgi bu mu diye
Girsene kalbime düşmüşken elime
Baksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine

Yandı yandı içim yandı içti aşkı kanmadı
Yandı yandı içim yandı içti aşkı kanmadı
Kalbimin istediğini almak nasip olmadı
Kalbimin istediğini almak nasip olmadı

Baksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine
Baksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine

Baksana halime gülme deli diye
Akıl ermez şu gönül işine
Baksana halime gülme deli diye
Akıl ermez şu gönül işine

Bu haftaki takintim! Neeerden bulduysam......

Video buradan paylasilmistir, ayni zamanda orada ki yorumlarda belirtildigine gore Iranli sarkici Marjan'in Kavire Del isimli sarkisindan uyarlanmis ama bence Ajda'ninki daha guzel! Sarkinin sozlerine degilde ritmine takildim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder