9 Şubat 2012 Perşembe

Ozlem



Bu sarki Ozlem ve benim icin secilmistir! Gercekten 'su gibi' gecen iki senelik dostlugumuzun ardindan bulundugumuz durumu en iyi bu sarki acikliyor!

Ozlem,

Seninle olan bu guzel dostlugu anlatabilmek icin uc gundur sabahliyorum fakat kelimeler yetmiyor, tasvirler basit kaciyor. Iki senedir benim en yakinlarimdan biri oldun. Nasil boyle uyustuk, baglandik bilmiyorum ama iyiki carpismisiz (Enis Batur'dan caldim hehehe) , iyiki blog yazarligina baslamissin ve ben seni bulmusum. Bir gun, senin tas evinde, elimizde kahveler 'miril miril' konusacagimiz dakikalari, beni Girit'e goturecegin gunleri, Cin seyahatimizi, Prag seyehatimizi, geldigimde bana yedirecegin optlari iple cekiyorum.

Henuz carpismadigim 'beyaz atli sevgilimle' ilgili kurdugum hayallerim gibi seninle bulusacagim ve yanaklarini (ve abideleri - hormeten) minciklayacagim gunleri ozlemle bekliyorum!

Lisedeyken cok sevdigim Richard Bach'tan aklimda bir tek Marti ve Uzak Diye Bir Yer Yoktur kitaplari kalmis. Ozlem, uzak diye bir yer yoktur arkadasim, bunun en canli ornegi sensin, kim ne derse desin, internetten arkadas, e-mail ile dostluk, online dert ortakligi, cyber iletisim pek ala mumkundur! Bunlari destekleyen, tohumlar, kartlar ve bilimum biciriklar aradaki baglara cekilen ayardir :-)

Senin o cok sevdigin denizler kadar engin gonlunde kismetin bol olsun canimin ici. Girit bakan gozlerin hep gulsun, Yunus'unla beraber hayat boyu saglikli ve bahtiyar olun.
Bunlarin disinda 9 Subat'in hatirina onumuzdeki seneye kadar sunlari dilemeden gecemeyecegim:

Kapindan arkadasin, evinden asin, cebinden maasin eksik olmasin :-) Butun sikintilar gececek sen aklina hakim ol sekerim, ham ipekten deli gomlegi diktirme bana :-))))))))

Iyiki varsin....

3 yorum:

  1. bi dur, ipek olmaz! basma lazım, ama iki hatta üç tane lazım :)
    kuşum, insanın kendini açıklamak zorunda kalmadan, ikinci(l) düşünceler olmaksızın, içini dökebildiği birini tanıması kadar büyük bir hediye yok bana göre. Ki sen bana aynasın...
    9 Şubat'ın sadece bu hayatta değil, bütün zaman dilimlerinde şenliklerle kutlanmasını istiyom!

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ozlem Hanim, isteginiz benim ve diger boyutlardaki benliklerim icin bir emirdir, benim icin sarf ettiginiz iltifatlardan dolayi ne kadar mutlu oldugumu belirtmek isterim!

    Yerim kiz seni...hehehehe

    YanıtlaSil
  3. ee şimdi kutlama babında, pasta çörek yapılması gerekiyor. hadi kalk bakem.

    YanıtlaSil