24 Nisan 2012 Salı

Bolat arkadasim icin hem nispet hem destek!

  

Sevgili blog arkadasim Bolat'in simit ve cay blogundan sonra onu ozendirecek tek seyin kuslar olabilecegini dusunerek, Olcay'in da olurunu alarak bu postu yayinliyorum!!!! Isin onemli kismi sudur; bu kuslar bizim buralarin mudavimleri olup daha baska cesitleri de mevcut ama ben isimlerini bilmedigim icin bir kusu bulmak yarim saatimi alinca ancak bu kadarini toplayabildim :-)))) Kuslarin seklini, seslerini de duyun istedim zira benim kafami didikliyorlar butun gun! En son videodaki hindileriden dortlu bir gurup var her sene bizim buralarda gezinen, acaip buyukler saka gibi! Ne muhtesem tuyler, allahim inanamadim yahu!

Saka bir yana acaip tatlilar, hepsine bayiliyorum, en bastaki cardinal denen tam kapinin onunde yuva yapti, camdan seyretmek ayri bir zevk :-)

Bolatcigim, birgun ziyarete gelirseniz bir iki kus gozlem yeri de var bizzat goturiciim sizi oralara :-)))) Biz plajda karpuz yerken sen kus resmi cekersin ehehehehe

Bu hemen asagidaki kirmizi kafali agackakani dun gordum :-) 


Bu kirkayak 'plover' cok sirin degilmiiii? Koruma altinda benim denize gitttigim plajin bir bolumu citle cevriliyor, bazi bolumleri kapatiliyor her sene ki rahat rahat yumurtlasin bu bebeleri yapsinlar :-) Neslinin tukenme tehlikesi tuyleri icin avlanmaktan dolayi ortaya cikmis! Sapka yapiminda kullaniliyormus pek bir modaymis! Ne kadar yazik degilmi?


Bu da plaj ahalisi yine! Yok henuz plaja gitmedim ama gidince karsilikli volta aticiiiz :-)

Boyle iste, aslinda tilkimiz var, ismini cizmini bilmedigimiz ot yiyen bir hayvanimiz var, sincaplarimiz, tavsanlarimiz, geyiklerimiz en onemlisi rakun ve kokarcamiz var! Belki bir gun soyle kendinden buyuk mercekli bir makinam olursa kendi resimlerimi kendim cekerim veya gerek yok, Banus gelince ona havale ederim :-)

18 yorum:

  1. son yirmi dakikadır videolarınla kafayı bozmuş durumdayım çok zevk aldım kudurttun beni yani sesleri görüntüleri bayıldım bayıldım çok kıskandım seni bu sesleri canlı canlı duyduğun için, hayvanlarla içiçe olduğun için :( Bolata nispet bize kıyak :) sağol canım benim :) ellerine sağlık ben bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Kirkayak kusa inanamadim, hem cok ilginc hem cok sevimli. Kardinali Ben de cok seviyorum. Hummingbird yok mu sizin orda? Orda plaj da mi var???? Cok ozendiiiimmmmm.

    YanıtlaSil
  3. Begenmenize cok sevindim arkadaslar, firsat bulup kendim cekebilirsem onlari da koyarim :-)

    YanıtlaSil
  4. ilk defa "kırkayak" kuşu gördüm!
    hemen abime göstermem lazım bu post'u!

    YanıtlaSil
  5. Kirkayak ismini ben taktim yahu! Ismi 'plover' resimdeki gibi yavrularini kanadinin altina sokup dolaniyor o yuzden bu sekilde cekilmis birsuru resmi var :-))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abim de geliyormuş, ben gelirken. hayırlı işler :)

      Sil
    2. Odayi hazirladim bekliyorum! Yalniz blue-fish cikinca gelinde na-kolum kadar balik yeylim :-))) benim blogu bi dolanmak lazim derya kuzusu diye resmi vardi sanirim!!!

      Sil
    3. bence:
      step1 saat farkına alışmadan, senin balıkçıyla arkadaş olunur
      step2 20 saat balık tutulur, 2 saat uyunur, 2 saat balık yenir.

      Sil
    4. Ben seni biraz taniyorsam sen onu gemide ayiklar limon tuz eker didiklemeye baslarsin :-)

      Sil
  6. Bolat`a hasta yatağında iyi olmuş bu post:)
    Kuşlara hayran kaldım, etrafınızdaki tüm hayvanlar alemine bayıldım. Çok şanslısın diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de gel seni de gezdiriiim! Bundan sonra karar verdim buranin guzelliklerinin resimlerini cekip koyacagim bloga bolbol belki ozenir gelirsiniz diye :-))))

      Sil
  7. Bütün bahsettiğin hayvanları görmek isterim açıkçası, senin taktığın kırkayak adı cuk oturmuş bu sevimli kuşa :) video şahaneydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende gel :-) Mall'lardan cok kuslar ve dogayi seven arkadaslar buldugum icin cok mutluyuuuummmm :-))))))
      Begendigin icin cok mutlu oldum, bundan sonra dedigim gibi bu koyun guzelliklerini post etmeye devam edecegim.

      Sil
  8. Yahu ben bunu nasıl atlamşım Başak, walla iyi oldu hatırlattın:)

    YanıtlaSil
  9. Bu kuş türü Türkiye'de yok :( walla onikiden vurdunuz yani :)) teşekkür ederim Başak, harikasınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi kus Bolatcigim? 12 tane kus koydum senin icin! Cardinal diyorsan onlar burada kargalarla basabas gidiyor!

      Sil
  10. Evet kardinal bizim Türkiyede bulunmaz ama pek yakışıklı kuştur nezdimde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen guleceksin ama ben yine de kirlangiclari ozluyorum :-))))

      Sil