17 Nisan 2012 Salı

Simit bulamayinca donat yedik!


Aksam iki tane, bugun aksamustu kahvemle iki tane daha, dolaptaki acik kutunun icinde iki tane daha var, bir kutu da kapali var etti sana 8. Dort/dort bolussek Vikos'la? Olmaz o Chicago'da yedi! Benim daha cok yemem mantikli olur......Kuralim microdalgamizi, 6 saniyede ilik donatlari yiyelim! Butun hepsini ben yesem n'olur?

Adami boyle yapar Krispy Kreme! Kavga cikarir, husumet yaratir, kriz tutar, seker komasina girerken bile onu hayal edersiniz! Acaip birsey!

Burada (New England bolgesi) yok sekerim, Gaziantep teki baklavacilar neyse burada Dunkin Donut oyle birsey, mantar gibi her kose basinda bir tane, sinir oluyorum! Adamlar bayagi bir evvel guzel bir dukkan actilar, iki sene sonra kapatip gittiler!!!! Olan bize oldu! Hos herkes cok seviyordu ama "america runs on dunkin" diye bir reklam vardi, yazik hic sanslari olmadi gariplerin!

Ben, afiyetle donatlarimi yerken benim haberim olmadan New England'da acilan dukkan varmidir diye bir bakiim dedim, bir baktim Turkiyede var!!!! Istanbul'da 13 tane!!!!Haksizlik degilmi bu yaaa! Simit ucakla Istanbul'dan gelsin, KK donatlari ucakla Chicago'dan Florida'dan gelsin! Mahrumiyet bolgesi gibiyiz :-)))) Vah vah tuh tuh.....

Ben de intikam olarak buraya bi resim koydum!Krispy Kreme hamburgerleriiiiii! Gecen yazida bahsettigim dengesiz dengeli beslenme gurubunun olusma sebebi! Bunlari gorunce hak veriyo insan tabe!




13 yorum:

  1. kıyamam sana ben :( çok haklısın isyanında yanındayım destekçinim taksim tünelde oturma eylemi yapalım derim yadaaaa sana sponsor bulalım bir şubede sen aç yetmezse para simit sarayı açarsın

    YanıtlaSil
  2. Söyle yeterki sen yaaa! Kokiyle gönderelim!Konsimento CMR'si bize ait :) yeter ki sen iste arkadaşım ya:)) canın sağolsun, yeme bunları çok sağlıksız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa, yazik bana demi? Yemeyim boyle sagliksiz seyleri! Bugun kahvenin yaninda iki tane daha goturdum, yemeyim demek kolay!

      Sil
  3. Ne iştah açıcı şeyler koyuyorsun böyle:)
    Kilo sorunun yok sanırım, öyle mi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kilo sorunu Semi! Senin iki katinim ben :-) Boyle enine boyuna tombalak, ay parcasi oldum burada! Takamiyorum oyle seyleri ben, kilolu olmak rahat degil ama Turkiye'ye gelmedigim surece kimse laf etmiyor burada :-)))

      Sil
    2. :))))Merak etme, Türkiye de o yola doğru ilerliyor. Genç millet burgercılardan, pizzacılardan çıkmıyor. Bir süre daha gelmezsen hiç göze batmazsın:)))

      Sil
    3. Yok vallahi bizim millet buraya benzemez, tipine, giyimine, kusamina dikkat ediyor insanlar orada :-) Dirayetli insan cok :-)

      Ben bekliyorum valla, ya Osmanli tipi hatun moda olacak, elimi sallasam ellisi diye gezinicem ortada olmadi surada 20 sene sonra tombalak teyze olarak mutlu mesut yasiycam hahahaha

      Sil
  4. çok güldüm şu videoya http://www.youtube.com/watch?v=EJ9v_EW_zrc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hijyen cok onemli :-))))
      Are they for real????

      Sil
  5. Ben hic denememistim ama merakimi cezbetti. Baktim simdi, bize yakin uc tane varmis. Nasil gonderiliyor bu meretler? Gondereyim sana, gurbetci dayanismasi yapalim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olcaaay, hani bir lastik reklaminin maskotu var ya? Beyaz kopuk adam, sen de ollarsan ona benzerim ben!!!! Fekat benim kaynaklar birgun kurursa o zaman sana basvurucam, listemdesin artik :-))))

      Sil
  6. michelin miydi neydi? :) Her lastigi yollara gonderirken tek tek agliyordu. Tamam simdilik gondermiyorum,ama hali hazirda bekliyorum. ;)

    YanıtlaSil