16 Şubat 2010 Salı

Cok guzel degil mi?

Haydi bugun blog'uma birsey yazayim dedim, uzun zamandir kar - kis resmi cektigim icin arsivimde ilginc birseyler var mi diye bakinirken bu nacizane sanat eserine rastladim!!!! Nasil olmussa buraya koymamisim bu cok sevdigim tabloyu, cok ayip etmisim. Herneyse oyle cok acaip bir hikayesi yok bu tablonun, ama benim ve arkadaslarimin bana yapip verdiklerinin disinda satin alinan ilk sanat eserim olur kendisi! Alinan diyorum cunku Turkiye donusu burada ki bir Starbucks kafede sergilenmekteydi benim minik saheserim, ve ben ilk goruste asik oldum tabloya fakat seyahat donusu kemerleri sikmak zorunda oldugum icin hemen almama imkan yoktu ve az kalsin satildi diye kalp krizi geciriyordum! Megerseeeee, benim bir tanecik arkadasim Ozgur bana bir surpriz yapip tabloyu benim icin satin almis, aksam mangal sefasindan biraz once dayanamayip hediyemi verdi ve ben tabiiki goz yaslari icinde Ozgur'un kucagina atladim, falan filan. Resmi yapan bayanin ismi Jar Bement. Tayland dogumlu ve su anda Amerika da yasiyor. Diger eserleri de bana cok ilginc gelmisti ama yakin zamanda uzak dogu gezisi yapan bir arkadasimin aldigi resimlerde de ayni benzer teknigin kullanildigini gorunce benim bu kadar resim sevgime ragmen konuya fransiz kaldigimi fark ettim. Herneyse resim su anda benim yatak odamin bas kosesinde duruyor.(isik, gurultu, temizlik malzemesi, sigara dumani gibi etkenlerden korumak istiyorum kendisini hahaha :-)))) cok bildigimden degil ama harbiden gozumden sakiniyorum ne yalan soyliyeyim!). Bana surpriz alindigini duyunca Jar'da cok heyecanlanmis, bir iki kere e-mail attik birbirimize ama kendisi benimle yuzyuze gorusmeyi cok istemis, bir ara firsat bulursak gorusecegiz. Boyle iste, herkes gorsun istedim resmimi :-)

2 yorum: