15 Mart 2010 Pazartesi

Bu da benim "yesil tanrica" salatam!


Green Goddess diye bir salata sosu var, gecenlerde dergilerden birinde bu sosu daha kivamli hale getirmek icin gizli bir cozum ureten unlu bir sef icine avokado puresi karistiriyormus diye okumustum, nicedir yapip denemek istiyordum kismet olmadi. Dun sabah pazar kahvaltisi icin sucuklu yumurta yaptik, e ben kahvaltida mutlaka taze birseyler yemeye alistigimdan ve evde de yalnizca salatalik kaldigindan 'biraz yesillik dograyayim ne var' dedim kendi kendime. Actim dolabi maydanoz, dereotu, arugula (Turkcesi icin Tijen'in kitabina bakmak lazim :-) kesin vardir orada), renkli kucuk marul yapraklarini dograyip uzerine limon tuz ekledim ama bisey beni durttu, hadi bu yesillere avokado ekleyeyim diyinceee iste bu resimde gordugunuz tanrica cikti ortaya. Ben benim sucuklu yumurtadan iki catal alip gerisini Vikos'a transfer edip yalnizca krem peynir, pita ekmegi ve bu salatayla doyurdum karnimi ama doymamisim!!! Bugun off gunum, kahvemi yapip, yanina yine ayni salatadan. Takildim ya simdi sabah aksam bunu yerim ben hehehehe. Cok guzel oldu yahu! Aksam yanina yemeye diye de yeni cast iron tavamda (iki haftadir yaglayip pisiriyorum, bugun denedim harika olmus valla, takdir ediyorum kendimi) cok az kiymali home fries yaptim. Ne bicim yemek bu simdi denilecek belki ama, burada gok kubbe delindi, ortalikta buzu kari eritmek icin, yeni tomurcuklara hayat gelsin diye uc gundur yagmur yagiyor, evde ne varsa o yenecek maalesef. Hiic disari cikasim yok valla. Oyle iste, eger birgun su gercek green goddess sosunu yaparsam onuda koyarim buraya. Yani insallah, bilmiyorum, soz vermiim de kayitlara gecmis bulunsun, belki gaza gelirim, kim bilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder