19 Mart 2010 Cuma

Mercimek ve patlican!!!


Muhtesem bir yemek tarifi buldum, arsivime gecirdim, unutmadan yazmak istedim. Bir tencere yemegi bitirmemek icin uzun zamandir (tamam abartmayayim, bir suredir) bu kadar zorlanmamistim :-) Tarif Musa Dagdeviren'e ait. Food and Wine dergisinin yillik yemek kitabinda gordum, o kadar guzel bir resim koymuslar ki ilk goruste agzimin sulari akti vallahi. Kopyacilik yapmadan kendim yapip resmini cektim, idare edicez artik :-) Yemegin, eminim geleneksel bir adi vardir ama acikcasi cok usendim arayip bulmak icin.......................................... Usengeclik yapma Basak, bak bakalim dedim veeee adinin "Mualle" oldugunu, Antakya yoresine ait oldugunuuu, Portakal Agaci'ndan sevgili haticenin (cok dogal olarak) benden cok once bu tarifi ayni dergiden kesfettigini gorduuummmm! Herneyse bu benim Mualle'm. Isin komedi tarafi bugun anneme telefonda bu yeni kesfimden heyecanla bahsettim, anniskom hemen yorumu patlatti "Antalya veya civari bir yerlerin yemegine benziyor kesin guney tarafi mutfagindandir o" dedi! Ratis bu, her konu hakkinda gercege uygun bir fikri vardir :-) Herneyse internette bu kadar tarif varken ben de bu arada tarifi yazmaktan kurtulmus oldum hehehe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder