6 Şubat 2011 Pazar

Pazar kahvaltisi...


Son iki senedir pazar gunleri Vikos'la evdeyiz. Ondan evvelki senelerde gelenek, pazar gunleri open/close calismakti! Uzun bir sure ya evde kelli felli bir sofra hazirlayip yedik yada disarida favori yerlerimizden birinde yedik fakat 6 ay evvel cok begendigimiz, eski tarz ve ev yapimi yemekler yapan Stella'nin Yeri isimli kafenin sahibi yok artik (o kadar sorusturdum kimse bilmiyor!) o yuzden yemekleri begenmedik ve gitmiyoruz. Ikimiz de eski tip diner'lari sevdigimiz ve ev yapimi yemekleri tercih ettigimiz icin, damak tadimiz ve keyfimize uygun biryer henuz bulamadik. Yogun calisma temposundan dolayi ne kadar yemek pisirmeyi sevsemde kahvaltiyi hazirlamak degil, sonrasinda temizlemek olum geliyor, ustune bir de pazar gunleri aksam ben kapatiyorum, yok yani, hic halim kalmiyor.

Bu sabah Vikos ne yiycez diye dolaniyordu bakti ben bos bos bakiyorum yuzune, e ben kendime bir tabak hazirlayayim dedi ve bu resimde gordugunuz tabagi hazirladi. Tabagi gorunce dayanamadim resmini cektim, ustune bir de heveslendim hadi ben de yumurta haslayayim (yeni bir ev bulduk, kendi tavuklarinin yumurtasini satiyor, hani kutuya para birakiyorsun, yumurtayi alip cikiyorsun, oyle bir ev) diye, yanina dako hazirladim - yok bu sefer aksamdan islatildi! - cok guzel oldu. Benim tabagin resmini cektim ama cok flu cikmis o yuzden koymadim zaten Vikos'un tabaginin yaninda cok sonuk kaldi :-))))

Bu aksam, molehiya biter insallah, yanina karnabahar gratin yaptim (gourmet dergisinden bir tarif cok guzel oluyo!), yarin newyork'a gidiyoruz yolda yemek icin havuclu kek yaptim. Pek hamarattim anlayacaginiz. Dun aksam aslinda butun kirik dokuk muzik cd'lerimi i-pod'uma gecirdim 772 sarki!

Cok guzel isler beceriyorum, takdir ediyorum kendimi :-)

Vikos'un tabagindakiler: Bluberry, muz, bogurtlen, dry coppa, havuclu kek, ceviz, kiraz domates, peyaz peynir, patates koftesi, milan kurabiyesi. 6 kasik dako resimde gorunmuyor cunku kasenin icinden yedi :-) Yumurta da soguk suda bekliyordu o da resimde degil.

2 yorum: